Gyvenamosios vietos deklaravimas
Gyvenamosios vietos deklaravimas
Pagal Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymą Lietuvos Respublikos piliečiai, išvykstantys iš Lietuvos ilgesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiui, privalo deklaruoti savo išvykimą.
Nepilnamečių vaikų gyvenamąją vietą deklaruoja jų tėvai, įtėviai ar globėjai.
Jeigu Jūs iš Lietuvos išvykote trumpesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui, tačiau užsienyje likote gyventi ilgesnį laiką, savo išvykimą galite deklaruoti ir per ambasadą.
Išvykimą į užsienio valstybę galima deklaruoti šiais būdais:
- Prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (Paslaugos gyventojams/Gyvenamosios vietos deklaravimas, deklaravimo duomenų taisymas, keitimas ar naikinimas).
- Prisijungus prie Registrų centro savitarnos.
- Asmeniškai atvykus į ambasadą lankytojų priėmimo valandomis ir pateikus galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Užsiregistruoti vizitui galite čia.
- Siunčiant užpildytą, pasirašytą prašymą ir galiojančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją (notarine tvarka tvirtinti nebūtina) paštu.
Naudinga informacija:
- Gyvenamosios vietos deklaravimas nesusijęs su gyventojų pajamų mokesčio mokėjimu ar privalomojo socialinio draudimo įmokų administravimu.
- Lietuvos Respublikos mokesčių klausimais reikia asmeniškai kreiptis į Valstybinę mokesčių inspekciją.
- Informacija privalomojo sveikatos draudimo klausimais skelbiama Sodros interneto svetainėje.